Yazarı İnci'ye...Günlüğünden Hediye!


Toprağımda bir çığlık olur da büyür
yaşama sevincim...



Bütün güzelliklerini bu dünyanın
Sevdim, diyebildiğim zaman

Bütün kentlerini gezdim, denizlerine girdim
Ve artık bir tek taş kalmadı tanımadığım,
bir tek yüz, bir tek yer adı...
Söylenecek bütün sözleri dinledim
Ve söyledim bütün söyleyeceklerimi,
Acının bütün uçurumlarına indim...
Ve çıktım sevincin bütün dağlarına,
Bütün çiçekleri kokladım ve kopardım
bütün meyveleri dallarından,
Islanmadığım yağmur, savrulmadığım yel
kalmadı...


Bütün haklı kavgalarında dünyanın
dövüştüm, diyebildiğim zaman...

Okudum bütün kitapları, bütün şiirleri yazdım
Ve topladım bütün dillerin en güzel sözlerini,
sıraladım tek bir günlükte...

Bütün mayınları, bütün dikenli telleri
ayıkladım sınırlardan,
Ve bir tek zorba çıkmadı önüme,
Bu dünyada acı çeken tek bir insan yoktur,
diyebildiğim zaman...

İşte o zaman ölebilirim.

Toprağımda bir çığlık olur da büyür
yaşama sevincim...



yaşama sevinci | ahmet erhan


Paylaşın!

Bookmark and Share

2 yorum:

murat dedi ki...

HER SEY COK GUZEL OLMUS. SEN MUTHIS BIR INSANSIN BIZLERE HERZAMAN ORNEK OLDUN TESEKKURLER

MURAT ARSLAN

İnci dedi ki...

Ben Teşekkür ediyorum. Sizin gibi evletlarım olduğu içinde Allah'a şükrediyorum.
Sevgimle kalın oğullarım...

Related Posts with Thumbnails